אודות
א.פ.י חורי הפצה, שהחלה את דרכה בשנת 1978, היא חברת ייבוא והפצה של מוצרי קוסמטיקה, בישום וטואלטיקה המיועדים למכירה בשוק הפרטי וברשתות השיווק בישראל. לצד מכירת המותגים של היבואנים המובילים בענף כגון: לוריאל, סנו, יוניליוור, דיפלומט, לילית, גורי ורבים אחרים, החברה פיתחה למעלה מ – 20 מותגים פרטיים המאפשרים ללקוחותיה לרכוש מוצרי איכות במחיר הוגן. כמו כן, החברה מנהלת קשרי מסחר עם חברות ברחבי העולם, בעיקר בתחום הייבוא המקביל של בישום וטואלטיקה.
א.פ.י חורי הפצה מספקת שירות ללמעלה מ – 2000 נקודות מכירה החל מחנויות פרטיות, מינימרקטים, סופרמרקטים, תמרוקיות וקיבוצים וכלה בסיטונאים ורשתות שיווק מהמובילות בשוק הישראלי. מערך ההפצה של א.פ.י חורי הפצה חולש על כל מדינת ישראל מדן ועד אילת ומאפשר לכל אחד מלקוחות החברה לקבל שירות מקצועי ויעיל "עד הבית".
החנות הראשונה נפתחת – האחים חורי פותחים תמרוקייה בנחלת בנימין בתל אביב.
חנות נוספת נפתחת ברחוב רמב"ם בתל אביב והופכת במהרה לחנות הדגל של חורי ביוטי סטור.
האחים חורי מזהים את הפוטנציאל הגלום בתחום המכירה הסיטונאית ומחליטים להקים מחסן של 700 מטר בבית פנורמה – חברת א.פ.י חורי הפצה מוקמת.
א.פ.י חורי הפצה חוברת לחברת האופנה המובילה בישראל "קסטרו" ויחד הן משיקות את המותג: קסטרו איפור, המיוצר באיטליה.
א.פ.י חורי הפצה מצטרפת למגמת היבוא מסין ויוצרת קשרי מסחר עם ספקים שונים ברחבי העולם.
חטיבת המותג הפרטי של א.פ.י חורי הפצה מוקמת והמותג BEST נולד.
א.פ.י חורי הפצה עוברת למרכז לוגיסטי חדש בעיר יבנה המשתרע על שטח של כ 6,000 מ"ר.
הייבוא המקביל מתרחב והחברה מתחילה לייבא בישום יוקרתי של מיטב בתי האופנה בעולם. א.פ.י חורי הפצה ממצבת את עצמה כפורצת דרך בתחום.
כחלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה מתבצע תהליך של מיתוג מחדש והשקת הלוגו: "חורי- יש חדש".
בנוסף, נעשה ארגון מחדש של חטיבת המותג הפרטי תחת ארבעת מותגי הבית של החברה: ""BEST, "לה סרה מילאנו", "קלאסיק" ו"אקסטרא".
אשר חורי, ממייסדי החברה, נפטר.
לאור הצמיחה במכירות והתרחבות הפעילות, החברה מגדילה את שטח המרלו"ג ומטמיעה כלים טכנולוגיים חדישים.
א.פ.י חורי הפצה מתחילה לספק שירותי קבלנות משנה לרשתות הפארם המובילות בישראל.
א.פ.י חורי הפצה מציינת 40 שנה להיווסדה.